3:13 pm - Úterý Prosinec 17, 1523

Tag Archives: cvičení

12+4 rady jak hubnout v roce 2016

Written by | 6.1.2016 | 0
stevepb / Pixabay
12+4 rady jak hubnout v roce 2016 Vánoce a nový rok jsou krásné svátky. Svátky plné rodinné pohody, lenošení a dárečků v podobě až několika nabraných kil. S novým rokem tak opět přichází vlna houževnatosti a předsevzetí. Milé dámy do léta času dost, tak se pojďme hodit trochu do formy! (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Cviky na bříško

Written by | 11.9.2014 | 0
By: Rance Costa
Cviky na bříško By: Rance Costa Vzpor na jedné ruce s přítahy U tohoto cviku posilujete šikmé břišní svalstvo, ale zároveň také záda. Opřete se o předloktí a zvedněte se, při čemž nohy nejsou na sobě, ale pro lepší stabilitu dáme vrchní nohu před druhou. Druhou ruku v týl a loket přitahujeme k zemi samozřejmě spolu s hlavou. Výkopy do stran Zaujměte postoj, jakoby jste chtěli udělat pánský klik a nyní vykopávejte kolena do stran, ale stále se držte ve vzporu na rukou. Ruce by měly být v úrovni Vašich ramen, jinak se může stát, že dříve než břišní svalstvo ucítíte paže. Možná Vám to vadit nebude, tento cvik je však na břicho. Hlavně se nepropadejte v ramenech. Kromě cvičení svépomocí existuje i spousta přístrojů na cvičení.

Kam s kilogramy navíc? Víme kde je chtějí.

Written by | 24.4.2014 | 0
health, diet and beauty concept - happy woman taking off blank p
Kam s kilogramy navíc? Víme kde je chtějí. Nedávno jsme četli vtipnou reklamu z 50. let, kde se inzerovaly bonbóny, které pomohou ženám nabrat chybějící kila a budou tak pro muže atraktivnější. Zajímavé, že dnes se řeší pravý opak. Některým ženám dělá problém přibrat, ale téměř pro všechny je obtížné váhu snížit. Proč? Protože tělesná váha souvisí s životním rytmem, stravovacími návyky, mírou pohybu a spoustou dalších maličkostí. Aby šla váha dolů, musí se něco změnit. A nejlépe vše najednou. Tělo si totiž hrozně rádo zvykne na nové podmínky, adaptuje se, není pro ně tak náročné zvládat např. intenzivnější cvičení a váha pomalu poroste zpět. Hubnutí je i o motivaci a přiznejme si, tu je udržet si motivaci

Chyby při cvičení, o kterých ani nevíte, že je děláte

Written by | 9.4.2014 | 0
Autor obrázku: Dawn
Chyby při cvičení, o kterých ani nevíte, že je děláte Pokud vaše námaha pravidelného pocení není dostatečně ohodnocena těmi správnými výsledky, ve které doufáte, děláte někde chybu. Většina žen dělá alespoň jednu chybu z níže uvedených. Naštěstí jsou snadno napravitelné. Jakmile je opravíte, můžete strávit méně času v posilovně a shodit více kilogramů. 1. Chyba: Když děláte sedy-lehy, nepřemýšlíte o svém jazyku Ano, vím, že to zní divně, ale poslouchejte. Ženy mají tendenci používat při cvičení více jejich svaly na krku, než břišní svaly. Zcela nepříjemné, nemluvně o obrovském plýtvání času. Přesuňte pozornost na břišní svaly a vyzkoušejte tenhle trik. Přitiskněte váš jazyk na vrchní patro v ústech před

Jak zkrotit stres a tím vylepšit váš dosavadní vztah s partnerem – 2. díl

Written by | 22.3.2014 | 0
Autor obrázku: LoneWolf87
Jak zkrotit stres a tím vylepšit váš dosavadní vztah s partnerem – 2. díl Po první části článku o tom, jak předejít stresu a s ním spojeným potížím ve vztahu je tady druhá část, která přináší další typy, jak se vyhnout stresu a tím i špatné náladě s parterem a doma. Autor obrázku: LoneWolf87 Použijte svůj čas produktivně Pokud jste ve stresu z pracovních povinností či zkoušek, zastavte se, udělejte krok zpět a udělejte si plán, jak efektivně využít váš čas. Upřednostňujte důležité úkoly jako první – budete překvapení, kolik z vás ztrácelo čas nedůležitými úkoly. Velmi důležité je nenechávat ty nejdůležitější věci až nakonec. Udělejte si čas pro kvalitní spánek Být ve stresu je jedním z hlavních příčin

Jak zkrotit stres a tím vylepšit váš dosavadní vztah s partnerem – 1. díl

Written by | 21.3.2014 | 0
Autor obrázku: Emily White
Jak zkrotit stres a tím vylepšit váš dosavadní vztah s partnerem – 1. díl Jste jedním z českých lidí pociťujících stres, který však negativně ovlivňuje váš vztah s partnerem? Pokud ano, čtěte dál! Zde jsou různé tipy od psychologů, lékařů a alternativních terapeutických praktiků, které zdůrazňují, jak aktivně bojovat proti stresu. Autor obrázku: Emily White Převezměte kontrolu nad realitou Když se něco stane a vy zneklidníte, zastavte se a dejte si několik hlubokých nádechů. Řekněte si, že jste schopní se vypořádat s tím co je. Jednou z dovedností je také přijmout pomoc od ostatních a pamatujte si, že většina věcí se vám stanou, nemusí nutně znamenat hned konec světa. Snažte se zůstat pozitivní. Zvažte své možnosti

Jaro je tady, dejme se do formy – Jogging

Written by | 28.2.2014 | 0
Autor obrázku: John Loo
Jaro je tady, dejme se do formy – Jogging V první řadě se před cvičením nezapomeňte pořádně protáhnout. Min. 10-15min. Lehký strečink celého těla. Slouží k protažení a zahřátí svalů. Jogging je forma rekreačního běhu. Jedná se o pomalý běh s měkkým našlapováním. V případě vyčerpání můžete kombinovat běh a chůzi. Můžete ho provozovat úplně všude, ve městě, na vesnici, na dovolené, atd. Stačí, když budete mít po ruce jen sportovní oblečení a vhodnou obuv. Nezáleží na Vašem věku ani váze. Hranice si posouváte sama podle toho, jakou máte výdrž. Autor obrázku: John Loo Jak jogging působí: Posiluje imunitní systém Odbourává stres a pomáhá Vám relaxovat Zlepšuje fyzickou kondici Snižuje váhu Zapojuje kardiovaskulární

S hubnutím nespěchejte, budete tak blíž k úspěchu

Written by | 7.2.2014 | 0
boty
S hubnutím nespěchejte, budete tak blíž k úspěchu Možná jste si také dali předsevzetí, že s nástupem nového roku začnete hubnout. Většina z nás nasadí abnormální, rychlé tempo, drží dietu, trénuje přehnané kvantum cviků a tráví hodiny v zápřahu v posilovně, nebo doma. Pokud však nasadíte přehnaně rychlé tempo, je velmi pravděpodobné, že ho dlouho neudržíte. Proto je lepší stanovit si nižší cíle a rozdělit si cestu hubnutí na menší, zvládnutelné kousky. Abyste byli úspěšní Rozhodně byste měli změnit svůj životní styl. Ten se sebou totiž nese právě důvody, proč jsou lidé otylí. Stravují se nezdravě, neudělají si čas na sebe, jak na cvičení, tak na odpočinek a věnování se sami sobě. Málo spánku, mysle

Hubnutí po svátcích?

Written by | 7.12.2013 | 0
Autor obrázku: Ben Hanbury
Hubnutí po svátcích? Jak se naše váha během Vánoc změní? Autor obrázku: Ben Hanbury No, logicky by se dalo vyvodit, že když na Štědrý den držíme pust, tak bychom měli zhubnout, ale opak je pravdou. Před Vánoci každý něco připravuje, ať jde o tradiční vánočku či každoroční cukroví. Při takovém pečení si buď stále otrháváme, abychom zjistili, zda je cukroví dobré, protože nechceme nic zkazit. A když už cítíme tu vůní a vidíme, jak to krásně leží na plechu a mísách, tak se nám sbíhají sliny, neodoláme a nejeden kousek si dáme. Přirozeně jde naše váha nahoru. Přibrala jsem přes Vánoce, co teď? Mnoho žen pak dostává strach, že nabraly nějaké to kilo a už začínají s panikou, že nebudou vypadat sexy v plavkách (přestože

Jak efektivně zhubnout?

Written by | 24.10.2013 | 0
Autor obrázku: Gareth Williams
Jak efektivně zhubnout? Je mnoho diet a článků o dietách, ať už drastických nebo normálních, ale poradím Vám jeden typ, který mám sama vyzkoušený a na tuty zabírá a nemusíte se trápit a spousty jídel odpírat a hladovět. Pokud budete chtít opravdu efektivně hubnout, potřebujete správně jíst a dodržovat pitný režim. A hlavně to chce pohyb! Autor obrázku: Gareth Williams Řekneme si pár věcí, které by jsme měli dodržovat pokud chceme zhubnout a zpevnit tělo. Samozřejmě je to postupné hubnutí tím myslím třeba 5-10kg za tři měsíce, protože pokud budete hubnout více,všechny kilogramy se vám po čase vrátí a bude to ještě horší. Takže první zásadou je jíst opravdu pravidelně. Měli bychom začínat snídaní potom malou sváčou, obědem