10:39 pm - Pondělí Srpen 21, 2017

Tag Archives: italská móda

Marni

Written by | 27.5.2015 | 0
By: Frank Kovalchek
  By: Frank Kovalchek Italská značka Marni, je v posledních letech jednou z nejvyhledávanějších módních značek na světě. Dost o tom hovoří i kopie originálních modelů, kterým se „daří“ zejména na americkém kontinentě. Rodinný podnik Za veškerou slávou přitom stojí poměrně malý, rodinný podnik. Alespoň co se základů týče. Dnes jde o celosvětové módní impérium, za jehož slávou stojí manželský pár Consuely a Giannia Castiglionů. Consuela je více než jen výtečná návrhářka. Má cit pro umění, umí zkombinovat nekombinovatelé tak, aby z toho byl světový fenomén. Její manžel je oproti tomu silná osobnost s nadpřirozenými manažerskými schopnostmi a také prezident kožešnického podniku. Kožené pláště jsou in Consuela

Etro

Written by | 28.3.2015 | 0
By: Sicko Atze van Dijk
Etro By: Sicko Atze van Dijk Smysl pro krásu a estetické cítění. Tradiční vytříbený vkus rodiny, která má opravdový cit a libuje si v cestování i poznávání nových krajů a zvláštních etnických skupin. Prezident a 3+1 To je módní značka Etro, rodinný podnik, jehož prezidentem je sám zakladatel Gimmo Etro a současně řídí prosperující firmu spolu se svými třemi syny a dcerou. Důvodem, proč se rozhodl italskou značku v Miláně roku 1968 založit, bylo přinést kultivovaný životní styl a zušlechtit textilie pro oděvní výrobu. Velice zvláštní vkus V kolekcích značky Etro se odráží smysl pro krásu, umělecké cítění a vůbec zvláštní a nadnesený vkus. Výroba oděvů však podnikavému Gimmovi nestačila. V roce 1981 tak představil

Laura Biagiotti

Written by | 3.3.2015 | 0
109534
Laura Biagiotti Nefalšovaná a všemi uznávaná královna kašmíru je Italka Laura Biagiotti, narozená roku 1943 v Římě. Ve své práci upřednostňuje nositelnou a pohodlnou eleganci bez zbytečných výstřelků a jiných odlišností. Móda pro plnoštíhlé Laura na sebe upozornila roku 1972, kdy předvedla svoji první, vlastní ucelenou kolekci na módní přehlídce ve Florencii. Ihned se zvedl dav nedšených žen, které její modely chtěly mít ve vlastním šatníku a Lauřině tvorbě začaly fandit nejen urozené dámy, ale také plnoštíhlé ženy, kterým její modely lahodí. Vždy jim opticky „seberou“ několik kilo nadváhy. Objevila kašmír a dala mu jeho správné jméno Dalším důležitým, a pro její tvorbu zásadním prvkem byl kašmír. Laura Biagiotti

Gianfranco Ferré

Written by | 15.2.2015 | 0
By: fervent-adepte-de-la-mode
Gianfranco Ferré By: fervent-adepte-de-la-mode „Není člověk ten, aby se zalíbil lidem všem.“ Je známý výrok, jehož pravdivost je v praxi dokazatelná, ale neplatí o módě. Možná člověk ne, ale módní návrhář, jehož modely uchvacují všechny ženy, se jistě najde – Gianfranco Ferré je módní návrhář, který je u všech žen oblíbený. Ital mezi Italy Tento Ital se narodil roku 1944 a ve svých 29 letech představil vůbec první vlastní ucelenou kolekci. Do té doby tvořil spíše návrhy staveb. Gianfranco je totiž vystudovaný architekt a do své práce návrháře pár pojmů z architektury občas zapojí. Fantazie ženského těla Tajemství jeho úspěchu tkví v jeho schopnosti zapojit fantazii a inovovat střih s pořádnou dávkou ženskosti.

Dolce and Gabbana

Written by | 26.5.2014 | 0
Autor obrázku: Lamees
Dolce and Gabbana Autor obrázku: Lamees Italské módní duo je mistrem svého oboru. Jde o jednu z nejmladších a současně neúspěšnějších značek na světě. Začátky však nebyly bůhví jak růžové a oba módní návrháři potřebovali přesný rys svých kolekcí. Původ a vznik značky Italové Domenico Dolce, narozený roku 1958 a o čtyři roky mladší Stefano Gabbana,se potkali v jednom ateliéru. Vzájemná spolupráce nejen utvrdila jejich podobné myšlenky, ale dali se i dohromady. V roce 1982 tak založili vlastní, společnou značku – Dolce and Gabbana. Jejich první debut nebyl kdoví jaký a navíc veškeré modely, které na přehlídce předvedli, byly šité ručně, velkými stehy. Šaty nijak nepobouřily ale ani neoslnily. Opravdový začátek v roce

Nina Ricci

Written by | 4.2.2014 | 0
Autor obrázku: Shop TapNham
Nina Ricci Možná by se dalo předpokládat, že parfémy značky Nina Ricci propagují počítačovou firmu již zesnulého Steva Jobse. Anebo že tomu je naopak. Flakonky na parfémy jsou toho možným důkazem. Jenže je nutné si i uvědomit, že nejen slavné parfémy jsou produkcí skvěle znějící módní značky. Svatba v šestnácti letech Mladá Italka, celým jménem Nina Maria Adélaide Nielli se již ve svých šestnácti letech provdává za florentského zlatníka Luigiho Ricciho. Nina, která pochází z Turína, se vyučí dámskou krejčovou a od 19 let je zaměstnaná v několika módních salonech. Zde sbírá nejen inspiraci a praxi, ale i odvahu pro otevření vlastního podniku. Založení firmy s vlastním synem Stalo se tak po asi dvaceti letech a to v samotné

Missoni

Written by | 31.1.2014 | 0
Autor obrázku: Herry Lawford
Missoni Autor obrázku: Herry Lawford Missoni je rodinný podnik s vlastní pohádkově dramatickou historií. Tři stroje a značka Vlastní značku založil roku 1947 Ottavio Missoni. K dispozici měl tři šicí stroje, nápady a vkus. Zaměřoval se na sportovní oblečení a to především proto, že sám byl sportovec. O rok později se ve vlastním kompletu účastnil Olympijských her v Londýně, jako výtečný atlet. Životní láska a Olympiáda Již tenkrát se znal se svojí životní láskou a manželkou Rositou. Po úspěchu oděvů na Olympiádě i ona vstupuje do podniku a Ottaviu je tak pravou rukou. Podvědomí o značce se rychle šíří a upevňuje tak pozici Itálie jako kolébky celosvětové módy (spolu s Francií). Jak se z Olympionika stal módní návrhář Nezaměnitelnost

Max Mara

Written by | 17.12.2013 | 0
Autor obrázku: fervent-adepte-de-la-mode
Autor obrázku: fervent-adepte-de-la-mode Max Mara Téměř dva tisíce prodejen po celém světě, s ročním obratem více než miliardou eur. To je italská módní značka Max Mara. Založení značky Oficiální založení se datuje k roku 1951, kdy vlastní podnik a značku, nesoucí stejné jméno i dnes, si otevřel italský právník Achille Maramotti, jenže kořeny sahají o dvě generace zpět. Maramotti se totiž inspiroval prací své babičky Mariny Rinaldi, jež vedla na přelomu 19. století v Itálii luxusní krejčovský salon. Cenově dostupné a pohodlné oblečení Maramotti cílí zejména pohodlné, jednoduché módy, ale z kvalitních materiálů a s tomu odpovídající, přístupnou cenou. Již v prvních kolekcích se objevují jednoduché linie a precizní

Cerruti 1881

Written by | 8.10.2013 | 0
Autor obrázku: Hallenser
Autor obrázku: Hallenser Cerruti 1881 Módní značka s vlastní textilní továrnou je dodnes vyhledávána muži pro padnoucí obleky a dalšími nezbytnostmi. Firma fungovala asi sedmdesát let, než se stala významných měřítkem v oblasti módy. Skvělé podmínky pro výrobu Malé italské město Biella bylo svědkem zrodu jedené z nejstarších značek na světě a taktéž rodinného podniku. Bratři Cerruti zde založili textilní továrnu roku 1881. Jde o oblast kousek od Turína, která je známá kvalitním zpracováním vlny a nejen to. Voda je zde přímo stvořená pro praní a barvení látek , nikde jinde na světě není lepší. Proto bylo oblečení z továrny Cerrutiů tak kvalitní a vyhledávané. Nino Cerruti Jenže než došlo k vzestupu značky na světový trh,