10:42 pm - Pondělí Srpen 21, 2017

Tag Archives: spánek

Je vaše péče o pleť dostatečná? 2. část

Written by | 19.3.2016 | 0
Pleť
Je vaše péče o pleť dostatečná? 2. část Dalším bodem, který můžete udělat pro krásnou pleť navíc, je peeling pleti. Co je to vlastně peeling pleti? Není přeceňovaný? Nestačí nám pouhé pravidelné čištění? Všechny tyto otázky si zodpovíme. Jednoduše řečeno, peeling nám „obrušuje“ pleť. Zbavuje naši pleť odumřelých buněk, tím pádem pleť projasňuje a zjemňuje. Zbaví nás „staré kůže“a na povrch prostoupí naše nová hebká pleť. Tuto proceduru je dobré provádět jedenkrát do týdne. I zde platí, méně je někdy více. Naše pleť po takovém zákroku potřebuje chvíli ke své regeneraci. Na trhu jsou i peelingy pro každodenní použití (jemnější), ale úplně stačí, provést peeling jednou do týdne. Vaše pleť bude

Nepříjemné zvuky při spánku aneb Chrápání mě děsí

Written by | 26.2.2016 | 0
Spánek
Chrápání je běžný doprovod spánku, avšak je opravdu velké množství lidí, kteří to nemohou vystát. Někomu vadí zvuky, jiný zase neusne kvůli hluku a podobně. Ale dá se nějak s chrápáním bojovat? Chrápu, chrápeš, chrápeme Přestože chrápe velká část obyvatel, tak je chrápání označováno jako porucha spánku. Důvod tohoto označení je jasný, protože ten kdo chápe, ruší. Jednak ruší své okolí, které nemůže usnout, protože slyší nepříjemné zvuky. Ale také může rušit sám sebe, protože mnozí když uslyší i vlastní chrápání, tak se leknou a často se probouzejí. A výsledek je prostý, protože ten, kdo se v noci často budí, se špatně vyspí. Proč chrápeme? Důvodů toho, proč člověk chrápe, může být hned několik.

Jak zkrotit stres a tím vylepšit váš dosavadní vztah s partnerem – 2. díl

Written by | 22.3.2014 | 0
Autor obrázku: LoneWolf87
Jak zkrotit stres a tím vylepšit váš dosavadní vztah s partnerem – 2. díl Po první části článku o tom, jak předejít stresu a s ním spojeným potížím ve vztahu je tady druhá část, která přináší další typy, jak se vyhnout stresu a tím i špatné náladě s parterem a doma. Autor obrázku: LoneWolf87 Použijte svůj čas produktivně Pokud jste ve stresu z pracovních povinností či zkoušek, zastavte se, udělejte krok zpět a udělejte si plán, jak efektivně využít váš čas. Upřednostňujte důležité úkoly jako první – budete překvapení, kolik z vás ztrácelo čas nedůležitými úkoly. Velmi důležité je nenechávat ty nejdůležitější věci až nakonec. Udělejte si čas pro kvalitní spánek Být ve stresu je jedním z hlavních příčin

10 dietních super triků

Written by | 30.12.2013 | 0
Autor obrázku: CherryPoint
10 dietních super triků Autor obrázku: CherryPoint Pokud chcete snížit váhu, zhubnout, je potřeba se více hýbat, jíst zdravě, méně a pravidelně. Ale to každý ví. Pokud vám ale už docházejí nápady, jak vlastně na to a aby to už konečně fungovalo, můžete se inspirovat. Etikety Nezapomeňte se dívat potravinám na zadní obaly, mnohdy vás totiž může překvapit, co obsahují. Často v nich můžeme najít skrytý cukr 11, který se snaží výrobci dostat do produktu různou cestou – jako sacharózu, fruktózu, maltózu, laktózu, dextrózu nebo maltodextrin. Počítejte kalorie Stáhněte si aplikaci do mobilu, která vám vypočítá, kolik kalorií obsahuje určité jídlo. Bude se vám snadněji odolávat zmrzlině, když budete vědět, jak dlouho by vám

Odpočinek je důležitý!

Written by | 30.10.2013 | 0
Autor obrázku: chuck
Odpočinek je důležitý! Autor obrázku: Jinx! Každý prahne po kráse, ale na odpočinek zapomíná. A přitom odpočinek je pro krásu to nejdůležitější. Je důležitý ale i pro tvoje zdraví. Při odpočinku totiž tělo vylučuje odpadní látky, doplňuje enzymy, lepší se imunní systém a mozek se regeneruje. Na odpočinek bys neměla zapomínat, ani když si myslíš, že na to máš čas. Na takto důležité věci by sis totiž měla najít čas vždycky, jinak ti to nebude v práci či škole pálit a navíc nebudeš tak krásná, jak si přeješ. Dnešní doba odpočinek nepřijímá a není na něj čas Je potřeba být neustále on-line a pokud on-line nejsi, tak hned nejsi v obraze či in. Odpočinek je dnes spojován hlavně s leností, na kterou je pohlíženo jako

Nejste moc na sex? V mnohém se ochuzujete! (2. část)

Written by | 22.8.2013 | 0
Autor obrázku: Frank Kovalchek
Nejste moc na sex? V mnohém se ochuzujete! (2. část) Proti bolesti Pokud trpíš na lehké bolesti hlavy nebo něčeho jiného, nevymlouvej se, že se kvůli tomu nemůžeš milovat. Právě naopak! Neláduj do sebe zbytečně prášky proti bolesti a raději si dopřej pořádnou nálož orgasmů a hned uvidíš, že tě přestane bolet ať už hlava, zub, záda či klouby. Prodlužuje život Několik studií prokázalo, že sex prodlužuje významně život. Kdo si totiž zasexuje alespoň stokrát ročně, prodlouží se jeho život až o osm let! Navíc muži, kteří mají často orgasmus, se dožívají vyššího věku a nepostihuje je mrtvice či infarkt. Autor obrázku: Frank Kovalchek Zvýšená atraktivita Při vyšší sexuální aktivitě se zvyšuje produkce feromonů, které

Bez kruhů pod očima budete novou ženou

Written by | 8.8.2013 | 0
Autor obrázku: SashaW
Bez kruhů pod očima budete novou ženou Kruhy pod očima trápí hodně lidí. Působí to unaveně, kazí to celkový dojem make-upu a chvíle, kdy potřebujeme vypadat skvěle, perfektně a svěže. Aby ses jich mohla zbavit, musíš nejdříve zjistit důvod. Kde se berou? Některé můžeme ovlivnit, některé bohužel ne. Mnoho z nás podědilo váčky pod očima po rodičích a moc s tím nic nenaděláme. Zde pomůže opravdu jen dobré maskování a snaha vyhnout se dalším důvodům k zvětšování kruhů pod očima. Autor obrázku: SashaW Pokud nebudeš mít dostatečný přísun tekutin, s velkou pravděpodobností se ti brzy vytvoří tmavé výrazné kruhy. Stejně tak bys měla omezit solení jídel. Sol přiměřeně, sůl je zdravá, ale ne ve velkém množství. Nezapomínej

Konečně jsem se vyspala!

Written by | 23.7.2013 | 0
Autor obrázku: Alyssa L. Miller
Konečně jsem se vyspala! Jak mít kvalitní spánek? Pokládáme si tuto otázku nezřídka ráno, když vstáváme. Ale co vše by jsme měli udělat, abychom ráno vstali a bylo nám dobře a nebyli jsme všude rozlámaní a necítili se, jakoby nás přejel parní válec? Zajistěte si komfort Hodně důležitý je vzduch v místnosti, kde spíte. Neměl by být příliš suchý ani příliš vlhký. Je dobré v místnosti přes den větrat, i když je topná sezóna a pokud máte moc suchý vzduch, je dobré si pořídit zvlhčovač vzduchu, nebo odpařovač. Další věcí je kvalitní postel, matrace, ale i polštář, na kterém spíte. Pokud máte rádi hodně pod hlavou, není to moc dobré na krční páteř a možná právě proto vás bolívá hlava. Správně by hlava měla být

Naše zdraví kopíruje náš každodenní život

Written by | 27.6.2013 | 0
Autor obrázku: asco
Naše zdraví kopíruje náš každodenní život Zdraví nespočívá v receptu, spočívá v součtu toho, jak prožíváme den. 1. Sbírejte „céčka“ Správnou dávku vitaminu C potřebují ke své funkci všechny buňky lidského těla. Podle lékařů by jste měla denně přijmout zhruba 60 mg „céčka“. Vhodným zdrojem je čerstvé ovoce a zelenina. Pokud kouřít, dopřejte si ho o něco více, protože jedna cigareta zničí 25-150mg tohoto vitaminu. 2. Aktivujte energii Nadopujte tělo koenzymem Q10! Tento důležitý antioxidant dokáže nejen urychlit léčbu různých onemocnění, ale také blahodárně ovlibnit fyzickou i psychickou kondici. Jenže vzhledem k tomu, že si ho tělo neumí vyrobit samo, musíte mu koenzym Q10 dopravit v potravě. Takže si občas pochutnejte

50 způsobů jak vypadat mladší 1. část

Written by | 9.6.2013 | 0
Autor obrázku: Julie Vaccalluzzo
50 způsobů jak vypadat mladší 1. část Chtěli byste vypadat o něco mladší? Je to jen řečnická otázka, která z nás by nechtěla. Není nic špatného na tom vypadat na svůj věk. Všechny bychom se měly naučit přijímat fyzické změny, které jsou způsobeny časem. A i když nechceme drastické zásahy plastických chirurgů, můžeme se alespoň snažit, vypadat jak nejlépe to jde v našem věku. Prevence je vždy lepší, než později spravovat, co jsme zanedbaly. Pokud chcete změnit, jak vypadáte, budete muset nejdříve změnit způsob vašeho života. Pokud chcete změnit svůj zevnějšek, tady je řada věcí, které můžete udělat. Mějte na paměti, že pokud chcete, aby měly změny efekt, budete muset změnit způsoby dlouhodobě. 50% toho jakým způsobem