3:13 pm - Sobota Prosinec 15, 4677

3 cviky pro krásné a pevné poprsí

Doba jde dál, a ideál krásného poprsí se mění. Dnes se považují za krásná pevná a pružná prsa bez ohledu na velikost vašeho poprsí. Nejvíce nás zajímá tonus. Nejlepším zpevňovačem prsou je plavání.

Autor obrázku: Roger Schultz

Sportujte

Jak jsme se již zmiňovali, nejlepším sportem je plavání. Tímto sportem se vám zlepší vzhled i zvýší tonus poprsí. Pokud se nemáte k pravidelnému plavání, nevadí. Navštivte posilovnu a konzultujte s trenérem nebo vám přinášíme pár tipů na menší cviky.

Malé upozornění: tak jako u všech svalových skupin, tak i u posilování prsních svalů je nezbytně nutné provádět cviky pravidelně a vytrvale. Nebudeme-li nějakou dobu trénovat, opět ochabnou.

1. cvik: tlačit

Tento cvik je cvikem, který je nejjednodušší pro krásná ňadra.

Postavte se vzpřímeně čelem proti zdi. Poté se o ni opřete nataženýma rukama a tlačte proti zdi opravdu silně. Tlačte cca deset sekund, uvolněte se a protřepejte ruce. Cvik byste měly opakovat 10x za sebou.

2. cvik: dotknout se lokty

Postavte se zase vzpřímeně. V loktech ohněte obě ruce, poté je položte na kyčle. Pokuste se dotknout oběma lokty za zády. Snažte se cvik provádět pomalu a plynule, neškubejte sebou. Svaly napínejte 10 – 15 sekund a opakujte opět 10x.

3. cvik: přitisknout dlaně

Přiložte dlaně proti sobě před hrudníkem. Začněte s nimi tlačit proti sobě silně jak nejvíce dokážete. Tlačte 3 – 5 sekund a opakujte jej 8x.

Pokud budete důkladní a vytrvalí, jistě brzy uvidíte zpevnění a zkrásnění vašich ňader.

Filed in: Celým tělem