4:33 am - Neděle Červen 25, 2017

Faldíky – noční můra každé ženy

Autor obrázku: Nina Matthews

Mít dokonalé, sexy svůdné tělo, je sen každé mladé dívky, ale i starších žen. Ne vždy se to však musí dařit – zejména přepracované a stále se stresující ženy mohou mít problémy s trávením, ale i se samotným příjmem potravy – což může mít za následek nabírání kil, které už se jen těžko, anebo vůbec, nedají shodit. A čím více Vám budou kila přibývat, tím více budete ztrácet sebeúctu a chuť do života. Také Váš sexuální život tím může být značně poznamenán.

Poruchy s přijímáním potravy

Nesprávné přijímání potravy nemusí být způsobeno vědomě, avšak v delším časovém intervalu můžeme sami přijít na příčiny. Nejčastěji však dochází k nesprávnému a nepravidelnému přijímání potravy z nedostatku času – ať už kvůli dětem, práci, či koníčkům. Kvůli přísunu špatných potravin, a v nesprávném množství, si tělo může začít vytvářet tukové zásoby – a i když na sobě na počátku nemusíte zpozorovat příliš viditelné známky, váha Vám je prozradí během několika málo sekund.

Tělo musí přijímat potraviny ve správných časových intervalech – pokud nebudete půl dne jíst a poté se přejíte až k prasknutí, vězte, že Vám to tělo během několika týdnů začne vracet. Při tomto způsobu stravování bychom také měli věnovat zvýšenou pozornost tukům, cukrům a dalším škodlivým látkám v potravinách, které jíme.

Bolesti břicha a nesprávné trávení

Stravování se v nesprávných časových intervalech může mít za následek vážné rozrušení zažívacího traktu. Můžete se proto připravit na bolesti břicha, na které Vám nepomohou žádné kapky. Bolesti jsou nejčastěji způsobeny právě nedodržováním správných časových intervalů mezi jednotlivými jídly, či vynechávání některých jídel, jako je třeba snídaně – nejdůležitější jídlo dne. Těmto bolestem lze předejít – ovšem mnohdy na úkor Vašich prioritních zájmů. Najít čas na pořádnou snídani, oběd, večeři, ale i svačinu každý den, může být sice pro mnohé problémem, ale Vaše zdraví Vám bude vděčné – navíc tím možná i zjistíte, že stihnete udělat více práce, budete-li správně odpočatí a najedení.

Zakrývání faldíků a klesajícího sebevědomí

Pokud se stále viditelnějšími faldíky nic neděláte a už se přestáváte líbit i svému manželovi, teprve pak si uvědomíte, že je něco v nepořádku. Váš manžel či přítel bývá obvykle ten poslední, který Vám řekne či naznačí, že jste trochu více při těle, či že je to vidět. S narůstajícími kily začínáte nosit volnější oblečení – trička i delší, než potřebujete. Někdy si možná vypomůžete i stahovacími pásy. Pošramocené sebevědomí si pak zkoušíte kompenzovat třeba v práci, anebo na dětech, manželovi či kamarádech a kamarádkách.

Filed in: Celým tělem