5:51 pm - Sobota Srpen 19, 2017

Sisley

Trocha Francie a špetka italského šarmu dala za vznik módní značce, kterou dnes zná snad každý mladý člověk – Sisley.

Džíny jsou hodně důležité

Autor obrázku: GianCayetano

Vznik této společnosti je datován v roku 1968, kdy se v Paříži zrodil módní salón, nabízející převážně džínsovinovou kolekci. A protože nabídka byla vskutku lákavá a o oděvy zájem byl, vstoupl zájem i okolních módních společností.

Pod křídly Benettonu

Tak se stalo, že v roce 1978 spadá Sisley pod italskou značku Benetton. Tím má budoucnost dlouhodobě zajištěnou, protože již v té době jsou sourozenci Benetton na svůj rodinný podnik, vybudovaný vlastními silami patřičně pyšní.

Tvoří spousty modelů

V Sisley se tak může v klidu tvořit jedna super kolekce za druhou a kreativisté jen kmitají. V roce 1985 tak vznikne samotné, nezávislé kreativní oddělení pro značku Sisley.

Mládí vpřed

Za kterýchkoli situací a ročních období nabízí Sisley vždy módu exkluzivně pro mladé, a to pro všechny možné příležitosti. Oblečení je moderní, kvalitní a hlavně cenově dostupné. Kolekce jsou vždy nápadité, originální s dávnou energie a kusu rafinovanosti.

Strategie devíti set prodejen

Autor obrázku: FaceMePLS

V současné době nabízí Sisley oblečení na devíti stech prodejnách a to ve zhruba šedesáti zemích světa, což je nemalým důkazem toho, že vlastní marketingovou a prodejní strategii zvolila více než dobře. Sisley je jednou z těch módních značek, pro kterou netvoří ti nejlepší světoví návrháři, a která boří mýty na módních přehlídkách, ale ta, jejíž kolekce jsou nositelné, oblíbené a denně se prodávají.

Podporujeme sny mladých

Aby podpořila prodej na maximum, investuje horentní částky za provokativní a šokující reklamní kampaně s cílem podpořit fantazii a sny mladých, dodat jim elán k proměňování vlastních snů za skutečnost. Posílení sebevědomí a sexuální narážky nejsou žádnou výjimkou. Ba naopak, jednou se tak stalo, že kampaň právě narážela na homosexuály.

Provokujeme vším možným

Image značky je novátorský, inovativní, podporující kreativitu a zdravé sebevědomí. Důraz je kladem i na provokaci, sexualitu a ležérnost. Lidé v oblečení značky Sisley jsou „cool“, sebevědomí, pohodoví a sexy. Žádný problém není problém a neznají potíže. V rámci nových technologií byl přizpůsoben i web značky, kde je nejen internetový obchod, ale je zde i hudba na stažení a další nezbytnosti, které mladí lidé chtějí.

Filed in: Oblečením