3:13 pm - Pátek Prosinec 14, 2018

Tag Archives: pitný režim

Jaký by měl být pitný režim?

Written by | 16.9.2016 | 0
Jaký by měl být pitný režim? O pitném režimu toho bylo napsáno a řečeno nepočítaně, avšak řada doporučení se liší. Ovšem doby, kdy i odborníci doporučovali vypít denně alespoň 3 litry tekutin, jsou pryč. Podle nejnovějších doporučení se opouští od striktních pravidel. Bere se v potaz i kolik tekutin člověk přijímá v potravinách nebo jakou má fyzickou zátěž, počítá se i vliv ročního období. Neboli v létě budeme pít více než v zimě, při fyzické zátěži je třeba častěji pít a zohlednit i potraviny bohaté na tekutiny a polévky, které se do denního příjmu tekutin také počítají. Ovoce a zelenina je u některých druhů tvořena až z 90% vodou, takže i jejich konzumace denní příjem tekutiny navyšujeme. Příjem a výdej

Jak efektivně zhubnout?

Written by | 24.10.2013 | 0
Jak efektivně zhubnout? Je mnoho diet a článků o dietách, ať už drastických nebo normálních, ale poradím Vám jeden typ, který mám sama vyzkoušený a na tuty zabírá a nemusíte se trápit a spousty jídel odpírat a hladovět. Pokud budete chtít opravdu efektivně hubnout, potřebujete správně jíst a dodržovat pitný režim. A hlavně to chce pohyb! Autor obrázku: Gareth Williams Řekneme si pár věcí, které by jsme měli dodržovat pokud chceme zhubnout a zpevnit tělo. Samozřejmě je to postupné hubnutí tím myslím třeba 5-10kg za tři měsíce, protože pokud budete hubnout více,všechny kilogramy se vám po čase vrátí a bude to ještě horší. Takže první zásadou je jíst opravdu pravidelně. Měli bychom začínat snídaní potom malou sváčou, obědem

Jak se účinně zchladit?

Written by | 17.7.2013 | 0
Jak se účinně zchladit? Letní teploty válcují celé Česko, proto je důležité vědět, jak se při těchto tropických hodnotách účinně zchladit, aby nám bylo lépe a neohrožovali jsme své zdraví. Všem je nám těžce, mnohonásebně hůř na tom bývají  nejen malé děti, ale i starší obyvatelé, turisté, těhotné ženy a nemocní lidé. Velmi důležité je hodně pít, což znamená alespoň dva litry denně . Pokud však děláte fyzicky náročnou práci, nebo sportujete, musíte pitný režim zvýšit, uvádí se, že alespoň o jeden litr. Autor obrázku: Mary Quite Contrary Zažeňte žízeň Co vás osvěží jsou mátové limonády, minerálky a ovocné šťávy nebo džusy. Nejideálnější je ale pít obyčejnou vodu. Také různé druhy jogurtů, nebo