• Vzhledem

    Bílé svatební šaty? Ale kdeže! Jen růžová to může být

    Trendy se mění prakticky neustále. A to jak ve světě módy, tak ve světě bydlení. A svatební trendy nejsou výjimkou. Pokud vás čeká velký den a sháníte ideální popůlnoční šaty pro nevěstu, neměli byste se nechat unášet starými známými pravidly. Letošní rok totiž fandí všem nevěstám, které se toho nebojí, respektive které se nebojí růžové. Letos totiž platí, že na svatbách to může být jen růžová! Bílé barvy odkazují na čistotu a nevinnost Když se řekne svatba, člověk si automaticky vybaví nevěstu v noblesních bílých šatech, jak jde uličkou k oltáři. Je však pravdou, že bílé šaty nebyly součástí svateb od pradávna. Dříve byla tradiční barvou svatebních šatů modrá, která…

  • Vzhledem

    Jak vybrat šaty pro svatební hosty a matky nevěsty

    Jste pozvaná na svatbu Vaší kamarádky, nebo dcery a zjišťujete, že nemáte na sebe vhodné šaty? Nemusíte se strachovat, protože v kamenných i online obchodech je dnes velký výběr nejrůznějších dámských šatů, které jsou vhodné pro tuto událost, ať už se koná v hlavní sezónu svateb (koncem jara / v létě), nebo v jakýkoliv den po zbytek roku. Nejkrásnější a nejvýraznější šaty by měla mít nevěsta Než vyrazíte shánět vhodné šaty, je důležité si uvědomit jednu zásadní skutečnost- jedná se o jeden z nejdůležitějších dnů (ne- li zcela nejdůležitější) v životě nevěsty a proto by právě ona měla být ta nejkrásnější a nejvýraznější. Navíc by nevěsta jako jediná měla být v bílých šatech, které symbolizují čistotu a…

  • Oblečením

    Joop! – móda z Německa s elegantním vykřičníkem

    Joop! – móda z Německa s elegantním vykřičníkem Která módní značka má ve svém jménu vykřičník? Jedině ta německá, založená Wolfgangem Joopem. Vykřičník je neméně důležitý, má totiž představovat vitalitu, svěžest a energii, která je z modelů značky patrná. Silná móda silného Německa Německý návrhář, narozen roku 1944, založil dnes prosperující společnost v roce 1986. Ze svého jména již během osmdesátých let vytvořil světový fenomén. Móda, kterou představoval, byla typickým úkazem silného a úspěšného Německa. Komu co a jak V krátkých sledech byly po celém světě prezentovány kolekce kožešin, šperků, brýlí, doplňků, dokonce i bytového textilu a samozřejmě slavných, nesmrtelných džínsů. Wolfgang Joop moc dobře věděl, co dělá a jeho strategické reklamní kampaně…