Autor obrázku: RubyGoes

Betty Barclay

Móda pro teenagery značky Betty Barclay je známá jako německá produkce. Jenže jak již název napovídá, úplně německý podnik to není.

Z Ameriky do Evropy

Značku totiž založila Američanka Betty Barclay, a jak už je patrné, firmu po sobě i pojmenovala. Specializovala se na výrobu oblečení pro mladé, což zaujalo Němce Maxe Berka, který již v té době vlastní textilní továrnu v Heidelbergu. Jeho obchodní a manažerské schopnosti přesvědčí Betty, která mu roku 1955 prodává licenci pro prodej značky a o několik let později, konkrétně roku 1972 je značka zcela v německých rukou.

Vzestup značky

Po letech vývoje začíná křivka oblíbenosti značky Barclay enormně růst. Stává se tak v devadesátých letech, kdy se řízení podniku ujímá Jürgen H. Winter. Vyšvihne značku do popředí v oblasti dámské módy vyššího stylu. Typickou zákaznicí je žena, nad 35 let, která je zralá, ale rovněž i moderně smýšlející, energická, sebevědomá a chce vypadat dokonale nejen při řízení podniku, ale i při odpočinku nebo sportu.

Sportovci na Olympiádě

Romantika se snoubí se sportovním stylem, praktičnost se projeví i na elegantních šatech a jsou zachovány jak ženské křivky, tak pohodlí. Díky těmto prvkům značka získává zakázku pro ušití kompletního oděvního vybavení pro německé sportovce, reprezentující svoji zemi na Olympijských hrách v Sydney 2000 a Athénách o čtyři roky později.

Další značky, rozvoj firmy

Během let firma získala pod svá křídla i další významné značky – Gil Bret a Vera Mont. Betty Barclay se prezentují své kolekce obsahující kabáty, bundy, i kalhotové kostýmky, až po elegantní večerní šaty a koktejlky.

Autor obrázku: RubyGoes

Provokativní kreace

Barclay používá především hedvábí, šifon, taft a podobné tkaniny různých barev, ze kterých vytváří provokativní kreace. Nezapomínají ani na nepostradatelné výšivky a nášivky orientálního stylu, v kolekcích se objevují i spodničky, korzety, vysoké pasy a vše se inspiruje v různých dobách a v různých koutech světa.

Pohodlnost a oblečení pro mladé

Značka však také nezapomíná na svůj původ a soustředí se i na kolekce pro mladé. Vznikají tak speciální šaty pro maturitní večírky, moderní saka, volné blůzy anebo sametové koktejlky. Veškeré oblečení je sexy, ale přitom ne vulgární. Dobře se nosí a je pohodlné.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *