Blumarine
Blumarine
Když má herečka dojem, že ji již ve světě filmu nemůže nic překvapit, divadlo ji neláká a tak vůbec celkově má pocit vyhoření, nejlepší, co může udělat je soustředit své umění na jinou tvorbu.
Herečka Anna Molinari zakládá vlastní značku
Přesně toto udělala bývalá italská herečka Anna Molinari, když spolu se svým manželem Gianpaolem Tarabinim zakládala v roce 1977 vlastní značku
oblečení. Během let se tento rodinný podnik stal světovým koncernem, působícím pod názvem Blufin. Tvořivost a tvář vlastním oděvům pak Molinari vtiskla pod značkou Blumarine, která je součástí Blufinu.
Dospělá koketa
Blumarine reprezentuje vzhled dospělé ženy, která je poněkud koketní, trochu i dívčí, ale vždy s řádnou dávkou sexappealu. Oděvy této značky jsou velice žádané už i díky průzkumu trhu.
Nositelná móda
Módní návrháři se obvykle snaží provokovat a reprezentovat svůj vyhraněný styl s nadsázkou a velice často i nenositelnými modely. Takového názoru byla právě Anny Molinari a proto image svoji značky vybudovala na pravém opaku těchto úkazů.
Upoutat na sebe milou pozornost
Byla si vědoma, že lidé, převážně tedy ženy, se chtějí dobře a vkusně oblékat. Znala zejména herečky a jejich přesvědčením věděla, po čem touží – být tak trochu rozdováděné, upoutávající na sebe zraky diváků. Protože pokud je herečka nezajímavá, nebude mít ani práci.
Kožešiny a krajky
Ve svých kolekcích tak nabízí nositelné oblečení pro energickou a koketní ženu. Často pracuje s kožešinami, krajkami, květinovými vzory, perlami, výšivkami a jemným šifonem. Pohádkově romantická móda je to, co láskyplné a po lásce a citu toužící ženy hledají. Chtějí se líbit, být obdivovány, a vypadat za všech okolností dobře.
Malé a nejmenší kokety
Blumarine vychovává správné kokety již od útlého věku. Dnes se představuje s
kolekcí Blugirl, která je určená právě mladým, dospívajícím dívkám a Miss Blumarine je ještě pro ty mladší a to dívky od šesti do zhruba třinácti let. Pro děti je pak stvořena značka Blumarine Baby.
Rosella Tarabini
V dnešní době se o rozvoj značky snaží dcera Anny Molinari, Rosella Tarabini
a díky tomu, že odmalička byla vedena k této módě, ale hlavně zdědila po matce i potřebný talent, vede značku tím správným směrem. Prezentuje ženskost a smyslnost.
Rozvoj firmy ve světovou značku
Firma získává světové uznání a rozšiřuje svoji síť prodejen nejen po Evropě, ale i do vzdálených zemí, jako například Japonsko, Korea nebo Čína. Dnes je po celém světě asi sedm set butiků značky Blumarine a k jejímu úspěchu též přispěla kampaň nafocená slavným fotografem Helmutem Newtonem, kde pózovaly takové celebrity jako Naomi Campbell anebo Auermann.