Autor obrázku: Golden Owl

Coach

Autor obrázku: slgckgc

Příběh o tom, jak se v Americe dělá Francie. Milovníci módy se obvykle dělí na příznivce temperamentní, volné, svěží, sexy a vášnivé Itálie anebo elegantní, luxusní a drahé Francie.

Evropa v Americe

Miles Cahn, zakladatel značky Coach se nejspíš přikláněl k francouzskému luxusu, protože se výrazně inspiroval hned ve dvou výrazných francouzských značkách. Znalci módy bude jasné, že jde o značku Hermés, kde je nápadná podobnost s logem a pak nabízených sortiment, který si rozumí s tvorbou Louise Vuittona.

Potřeby pro cestující

V Cahnově tvorbě však není nutno spatřovat nějaký úmysl o kopírování. Prostě si uvědomoval, že aktuální potřeby cestujících Američanů směřují ke kvalitním zavazadlům a taškám. Při své práci využíval svých poznatků, které načerpal při výrobě baseballových rukavic. Základ tedy měl podchycen – pracovat pouze s kvalitní a přírodní kůží.

Prodloužení životnosti kůže

Byl si vědom také toho, že kůže po čase v nejčastěji používaných místech se stává měkkou a vláčnou. Proto ji věnoval mnoho času, aby dokázal její životnost prodloužit. A podařilo se. Jeho kůže byla silná, současně i měkká a navíc i pružná. Prodloužil tak výrazně její životnost, což ocenili zákazníci a při
výběru zavazadel volili raději dražší, ale kvalitní variantu, která vydrží navždy, než levnou a jednorázovou.

Založení firmy

Značka Coach byla založena v New Yorku v roce 1941 a v té době měla pouze šest zaměstnanců. Výroba byla soustředěna na produkci kožených peněženek a tašek. Časem se objevují kufry a výrobna i management se rozrůstá.
Autor obrázku: Golden Owl

Nová návrhářka

V šedesátých letech Cahn přivádí do podniku úžasnou návrhářku Bonie Cashin. V té době jde o významnou designérku dámské módní kolekce. Ta přináší stabilní firmě nový vítr do plachet, způsobuje revoluci v podniku a mění design značky.

Praktičnost a podnikavost

Měla také velice praktické nápady, což se projevilo na přidání bočních kapes
u všech zavazadel. Objevila taštičky na mince a zavedla jasné, veselé a pronikavé barvy. Mimo to začala s produkcí obuvi, slunečních brýlí a dokonce i per a přívěšků na klíče.

Jiní a jiné nápady

Cashin pracovala pro značku více než dvanáct let a přinesl a ji spoustu inovace. Po jejím obchodu se však čas nezastavil, přišli jiní s jinými nápady a inovace se jen hemžily. Díky to,u je dnes značka po celém světě uznávána a vyhledávána. Coach začínala se šesti zaměstnanci, přešla přes manufakturu až k podniku dnešní doby, který čítá více než pět set prodejen po celých USA a Kanadě. Dále jsou to prodejny v Evropě a Asii a výjimkou není ani internetový obchod, který funguje od roku 1999.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *