Diesel
Diesel
Móda, kterou představuje značka Diesel je stejně jako její jméno energická, divoká, silná. To byl záměr Renza Rossiho, když podnik v roce 1978 zakládal a dal ji jméno podle pohonné hmoty. Celkovou image značky doplnil logem s
indiánem z kmene Čerokí.
Energie a výbuch
Nezávislost, vzduch, výbušnost a rychlost jsou hlavními prvky image značky. Jde o tak trochu provokativní módu, ale vždy nositelnou a dynamikou. Toto vše se v globále projevilo jako velice dobrá obchodní strategie, a o kolekce byl rázem velký zájem.
Hlídaná a žádaná značka
Rosso kontroluje celý koncern výroby a hlídá vývoj značky. V roce 1985 je anglickým časopisem udávající životní styl, zařazen mezi 10 nejvlivnějších osob ve světě módy. To mu ale nestačí. Na počátku devadesátých let expanduje do země všech možností – do USA. Následuje rozvoj značky po
celém světě a tak je nutno masivní podnik podpořit založením společnosti
Diesel Group, pod kterou veškerá produkce spadá.
Komunita návrhářů
Značka si staví své jméno také na principu komunity návrhářů. Obklopuje se kreativními a talentovanými lidmi, kteří vytváří nezaměnitelný vzhled pod image značky. Hlavní cílovou skupinou zůstávají mladí, energetičtí lidé, toužící po vlastním image se silnou osobností.
Rozdělení na kolekce
Rozvoj značky rozděluje tvorbu na hlavní kolekce. A to pro ženy – Diesel Female, dále pro mladé muže Diesel Men, stoupenci avantgardy najdou své zalíbení v kolekci Diesel StyleLab a nakonec je tu řada oblečení pro děti. Od roku 2007 značka Diesel nabízí také kolekce plavek a spodního prádla.
Džíny
Typickým oblečením, reprezentující styl značky jsou bezesporu kvalitní džíny. Dále se hodně pracuje s koženými a lesklými materiály. Často jsou předváděny oděvy v černých barvách, doplněné a klasické barvy, ale nikdy žádné příliš křiklavé. Tradice barev této značky je spíše střídmá a hlavní gró soustřeďuje právě na střih, než barvu.
Síla motoru Diesel
Značka Diesel je stejná jako její zakladatel – energická, výbušná a průbojná. Nebojí se experimentovat a drží se svým původních zásad. Díky domu dnes slaví po celém světě obrovský úspěch především ve formě masy nakupujících lidí. Popularita značky nese na svých bedrech několika set miliónový roční obrat.