DSquared2

Pro některé Čechy je název trochu krkolomný, jenže nejde o žádné slovní cvičení, nýbrž název značky, který se také jinak řekne D2 – „dé na druhou“.

Dvojčata Dan a Dean

Kryptogram označuje kanadská dvojčata Dana a Deana Cateny. Oba dva byli od mládí kreativní a zajímající se o módu. Aby načerpali ty nejdůležitější informace z módní branže, vycestovali roku 1991 do italského města módy – Milána. Netrvalo dlouho a sklízí úspěchy na přehlídkách vlastní pánskou kolekcí, kde se spojuje americký způsob života s italskou módou.

Prvně pánská móda

Nejprve byla produkce zaměřena na pánskou populaci, když se však v modelech od DSquared2 představovali na veřejnosti takové hvězdy, jako Lenny Kravitz anebo Justin Timberlake, zatoužili po nich i ženy ze showbyznysu. Dvojčata tak navrhla kolekci i pro ženy, speciálně pro Madonnu a další celebrity.

Oblečení pro nošení

Oblečení značky DSquared2 je ležérní, stylové a nositelné. Je bez zbytečných a přetěžujících ozdob, jak tvrdí zakladatelé značky. Lidé mají vypadat v oblečení „cool“ a ne jako magnet na všemožné kusy materiálů. Na přehlídkách se předvádí sexy oblečení v americkém stylu s lehkostí módní Itálie. Účinkovaly zde i takové hvězdy, jako výtečná Eva Herzigová anebo Karolina Kůrková.

Ležérnost a divoké prvky

Dan a Dean se drží svého ležérního, svobodomyslného stylu a daří se jim to skvěle. Modely si oblíbily pro svoji praktičnost jak celebrity, ale i běžní občané, zejména příznivci svobodné země, jakou bezesporu Amerika je. Na přehlídkách se tak mísí poměrně jednoduché prvky s nadčasovou „Itálií“. A i když je pro jejich práci typická jednoduchost, na molech zazáří vždy i nějakým divokým prvkem, jako například zálesácký styl kombinovaný i kožešinovými čepicemi, jezdecké kalhoty se smokingem a cylindrem či svetr doplněný pouze kalhotkami.

Humorné kreace, bláznivé až šílené prvky a pohodová ležérnost jsou základními pilíři této světové značky. Díky svému specifiku si dvojčata zajistila důležité místo na poli světové módy. I přesto, že prodejny s jejich oblečením jsou pouze v hlavních metropolích módy – Milano, Paříž, Londýn, Madrid, New York a Ósaka, zásilkový prodej si šíří po celém světě.

Podobné články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *