By: Sicko Atze van Dijk

Etro

By: Sicko Atze van Dijk

Smysl pro krásu a estetické cítění. Tradiční vytříbený vkus rodiny, která má opravdový cit a libuje si v cestování i poznávání nových krajů a zvláštních etnických skupin.

Prezident a 3+1

To je módní značka Etro, rodinný podnik, jehož prezidentem je sám zakladatel Gimmo Etro a současně řídí prosperující firmu spolu se svými třemi syny a dcerou. Důvodem, proč se rozhodl italskou značku v Miláně roku 1968 založit, bylo přinést kultivovaný životní styl a zušlechtit textilie pro oděvní výrobu.

Velice zvláštní vkus

V kolekcích značky Etro se odráží smysl pro krásu, umělecké cítění a vůbec zvláštní a nadnesený vkus. Výroba oděvů však podnikavému Gimmovi nestačila. V roce 1981 tak představil bytový textil. Ubrusy, potahy, závěsy, přikrývky nebo polštáře. Prostě vše, kde se dá použít textilní látka a kde mohl zvýraznit indický styl. Barvy se kryly navzájem, vzory zvýrazňovaly celkový pocit z umění.

Potahové látky do bytu, vzory na sklo

S potahovými látkami se však Etro nesmířil. O něco později dobýval světový trh s vlastně navrženými lampami, lustry, porcelánem a sklem. Nezanevřel ani na tradiční oblečení, které doplnil řadou důležitých doplňků, jako kabelky, tašky, šátky, jež dodaly všem modelům ten správný šmrnc. Dále pak parfémy, brýle a obuv.

Děti dědí podnik

V devadesátých letech přebrali významný podíl na rozvoji firmy již zmiňovaní potomci zakladatele Gimma. Dcera Veronica a syn Kean pracují jako návrháři a tvoří módu jak pro dámy, tak pány. Jacopo Etro má na starosti produktové řady veškerých doplňků.

Indie a Afrika – základ značky

Typickým prvkem Etro módy je indický styl, spojený s africkými prvky a etno látek. Veškeré vzory, které produkuje tato italská módní značka, jsou chráněny ochrannou známkou. Šaty mají smyslnost, rafinovanost a individualitu. A je jedno, jestli se představí klasické lehké letní šaty, anebo motorkářské bundy. Vždy je to nezaměnitelné Etro.

Hodně oděvů vyváží

Většina zboží, které se v rodinné firmě Etro vyrobí, jde na export. Oděvy etnické značky tak mohou obdivovat lidé jak v New Yorku, Paříži anebo také Hongkongu.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *