Autor obrázku: MY LIU

Loewe

Autor obrázku: MY LIU

Exklusivita značky je podtržena zejména významným odběratelem jejích výrobků. Málokterá firma na světě se může pochlubit tím, že jejím hlavním nákupčím je španělský král a jeho choť. Tím spíše v módní branži. Ano, je řada módních návrhářů, tvoří pro královské rody, ale žádný není výhradním dodavatelem, jako je tomu právě u značky Loewe.

Dlouholetá tradice a práce

Španělská módní značka vznikla již roku 1846 a díky své dlouholeté tradici a stálou produkcí kvalitních kožených výrobků se právě stala velkým oblíbencem španělského korunního páru. Kdo nejlépe by měl tradiční výrobky své země reprezentovat, než samotný představitel, hlava státu.

Španěl nebo Němec

Značku založil Španěl Enrique Loewe Roessberg, původem Němec, s cílem vytvářet a prodávat kvalitní kožené výrobky. Roessberg byl znalcem kůže pracoval s ní několik let. A protože znal její vlastnosti, jak málokdo, byl schopen nabídnout světu skutečně tu nejvyšší šarži v koženém zboží.

Kvalita a nic než kvalita

Loewe prodávala to nejlepší zboží zejména zámožným Španělům, až se po šedesáti letech své existence, stala výhradním dodavatelem kožených doplňků pro královskou rodinu. Tento posun znamenal velký okamžik v historii firmy a tak mohla opět své dílny rozšířit o další kolekce a precizní výrobky.

Pomalu, ale za jistým cílem

Značka Loewe neměla tak rychlý vývoj, jako například jiné módní značky světa, které se během jedné dekády dostaly od prvopočátku po světové uznání, ale za to její dlouholetá tradice a postupné zvyšování poptávky ji zajistilo stabilitu a pořád kolísajícím ekonomickém poli působnosti. Do světa se tak například dostala až v sedmdesátých letech minulého století.

Vlastní tradice

A nebylo by to jen tak, samozřejmě. Loewe vlastně nikdy necílila vysokého rozmachu, ale spíše se držela vlastních tradic – vyrábět možné méně, ale kvalitně. Na světová „prkna“ ji pomohla řada významných návrhářů, jako Karl Lagerfeld, Giorgio Armani anebo Laura Biagiotti. Ti pro značku navrhli kolekce kožených kabátů, plášťů kalhot a bund.

Butiky po celém světě

Autor obrázku: icanteachyouhowtodoit

Následovalo otvírání butiků po celém světě a významného úspěchu bylo dosaženo například v Japonsku. O něco později firma rozšiřuje svůj sortiment o pánskou módu, parfémy a hedvábné doplňky.

Součást světového koncernu

V devadesátých letech nastává dalším významný zlom v historii značky a to ten, kdy se stává součástí světového koncernu LVMH. Následuje práce několika návrhářů, kteří Loewe přinesou „to své“ a rozšiřují nabízené zboží a další kolekce. A i když jsou dnes již běžné oděvy z klasických látek, pak kožené výrobky i nadále zůstávají prioritou této královské módní značky s tradicí již po třetí století.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *