Vigos Jeans
Vigos Jeans
Jak už název napovídá, jde o módu, která se točí kolem oblíbených džínsů. V současnosti nabízí nejen oblečení z denimu, ale i řadu jiné módy.
Turek zakládá značku
Vše začalo roku 1996, kdy Turek Mehmed Bulur založil značku Vigoss. Během několika málo let se z turecké společnosti stává skutečná značka, která se dostává do předních míst žebříčku oblíbenosti u běžných lidí. Aby bylo známo, jako rychlostí došlo k rozmachu, lze nutno uvést, že již v roce 1998, kupuje hodonínská firma Vigoss CZ, licence pro budování celé obchodní sítě v ČR i SR.
Smyslnost a vášeň
Základem celé značky je nabídnout běžným lidem pohodlí, přirozenost spolu se sexy stylem a vášní. Do modelů se promítá turecká smyslnost a evropská ladnost. Nabízí se tak souhra kvality, barevnosti a slušivé módy.
Mladistvý styl
Vigoss myslí pozitivně a mladě a celá její koncepce je zaměřena pro mladé a ty, kteří se mladí cítí být. Do svých prezentací komponuje výhradně černé, červené a stříbrné barvy, jednoduché prvky a ohromný styl.
Co lidé chtějí
Značka významně reaguje na ohlasy a potřeby aktuální módy. Ve firmě pracuje několik designérů, kteří kombinují moderní prvky se základní koncepcí podniku a nikdy nezapomenou na základy, které kladou důraz na eleganci, šarm, mladistvost a sexy vzhled.
Kvalita materiálu především
Dalším důležitým prvkem Vigoss je kvalita. Na užití výhradně kvalitních materiálů je kladen zvláštní důraz. Žádné levné a jednoduché látky nejsou trpěny. Značka si zakládá na tom, že její oblečení vydrží dlouhá léta, což hravě plní a zákazníci tvrzení jen mlčky a spokojeně přikyvují. Zde máte záruku, že vám oblečení vydrží dlouhá léta.
Vše v jednom místě
Sídlo společnosti, stejně tak i výrobní hala se nachází v Istanbulu, hlavním městu Turecka. Celý podnik se rozkládá na neuvěřitelné ploše osm tisíc metrů čtverečních, a zahrnuje jak provozní i výrobní část, ale i sklady.
Nezastavíme se
Pro úspěch značky je důležitý i neustálý rozvoj. Ten firma Vigoss prezentuje ve svých inovacích. Existuje zvláštní oddělení pro zkušebnu materiálů a jejich vývoj. Jakákoli nová textilie je zahrnuta co nejdříve do výroby a zpracována do nejnovější kolekce.