11:24 pm - Pátek Září 25, 2020

Jarní očista vašeho těla

Hedy

Jarní očista vašeho těla

Na jaře obvykle děláme generální úklid našeho domu, co takhle letos očistit naše těla?

Průměrný člověk přes zimu přibere kolem 1 kila a začínající jaro je dobrou motivací na očistu těla. Existuje spousta důvodů proč si dát jarní detox. Odstraníte toxiny, zlepší se vaše pokožka a zklidní spánek. Vaše imunita se zlepší a vaše tělo bude vypadat tak, jak si představujete. Jen několik malých změn vám může nastartovat dlouhou cestu, která vám pomůže cítit se fit a vypadat svěžeji.

Zpracované, předem připravené a balené potraviny jsou plné špatných nenasycených tuků, soli a přidaných látek. Neprospívají vašemu tělu a nutí vás jíst více, místo toho, abyste začali od začátku. Nemusíte být žádná sportovkyně, abyste byla schopná vyběhat například hranolky. Chce to jenom se zapřít a dobrou motivaci a můžete jít na to. Můžete si třeba navařit dopředu o víkendu a jídlo si zamrazit v individuálních porcích na celý týden aby, když přijdete domů, jste nemusely narychlo vařit nebo jídlo šidit brambůrkami a dalšími nezdravými potravinami.

Autor obrázku: LollyKnit

Pijte více vody, která vám pomůže vyplavit toxiny

Dva litry denně vám pomohou hydratovat a stimulovat vaše tělo. Pro opravdovou detoxikaci jako první věc ráno vymačkejte citronovou šťávu do velké sklenice s vodou. Obsahuje více než 20 proti rakovinových látek a pomáhá čistit vaše játra, ledviny a tlusté střeva což znamená, že váš jarní detox bude opravdu účinný a  pokožka bude vypadat svěže.

Jezte více proteinů

To je ten důvod, proč jsou fitness fanatici tak zbláznění do proteinů – je to klíč k nakopnutí vašeho metabolismu na plné obrátky a cítíte se plnější. Ryby a vajíčka jsou skvělé zdroje, ale maso je těžší na trávení. Pokud jste vegetarián, nemějte obavy. Fazole a čočka je vysokým zdrojem proteinů a vlákniny zatímco oříšky a semínka poskytnou vašemu tělu esenciální mastné kyseliny omega 3 a 6.

Jíst méně, ale častěji

Jíst jídlo v malých porcích a svěží častěji během dne, pomůže stabilizovat hladinu cukru v krvi a napomáhá trávení. Jíst častěji vám pomůže necítit se deprivovaná a je tak jednodušší zůstat motivovaná.

Autor obrázku: John Revo Puno

Zamilovat se do vlákniny

Jíst nekvalitní potraviny v nás vyvolává pocity pomalosti a nafouknutí. Pravda je, že polotovary jsou lákavé, když jste hladový. Vlákninu najdete v ovoci, zelenině a celozrnném pečivu. Je to jeden z nejvíce důležitých elementů zdravé stravy. Udržuje trávící systém v plném chodu, pravidelnosti a pomůže vám se zbavit chutí a cítit se plnější.

 

Jednoduchý tip na občerstvení: hrst syrových čerstvých mandlí, humus s celerovými tyčinkami, vegetariánské sushi nebo malý balíček rozinek vám pomůže udržet hlad na uzdě.

Single content advertisement bottom
Related posts
Your comment?
Leave a Reply