7:15 pm - Pátek Červen 5, 2020

Strenesse – móda, která vás nadchne

Hedy

Strenesse Outlet

Strenesse – móda, která vás nadchne

Jak zamotat lidem hlavu, co se původu značky týče. Tak by mohl znít název titulu, který by manželský pár Strehle mohl produkovat.

Méně Německa, trocha Francie

Manželé Gabriele a Gerd Strehle jsou jedním z těch partnerů, které vzájemné soužití klape i na poli profesním. Z původní zcela německé značky, která byla založena v roce 1949 a její neslo Strehle KG, udělali jméno Strenesse, což je zkomolenina původního jména a francouzského slova jeunesse (francouzsky mladost), a značku, jež má dnes zastoupení asi ve třiceti zemích světa.

Perfektně načasováno

Páru spolupráce opravdu svědčila, neboť ona měla styl a cit a on byl výtečný obchodník a manažer. Jejich činnost je stejně nekomplikovaná jako samotný styl značky Strenesse a právě v podsunutí francouzského stylu, dodalo značce ten pravý šmrnc. Do té doby působila velmi tvrdě, razantně a samolibě. S nádechem francouzského luxusu jakoby získala správnou ladnost, křehkost a linii.

Tři základní kolekce

V současné době tvoří základ značky tři nepostradatelné řady – Gabriele Strehle Jeans produkuje klasickou módu a základ značky, Strenesse Blue je móda pro mladší ročníky a třetím pilířem je pak Strenesse Gabriele Strehle, jež vyjadřuje ideovou platformu značky.

Pohodová dáma se srdcem na pravém místě

Typická žena, která se obléká do modelů značky Strenesse, je moderní poctivá dáma, s vyhraněnou osobností a úctou k druhým i ke své vlastní osobě. Vždy jde o sebevědomou ženu, která oblečení nosí velice přirozeně, cítí se v něm pohodlně a prezentuje je stylem, jakoby je nosila odjakživa.

Jednoduchost a purismus

Tradičními prvky modelů značky jsou jednoduchost a purismus. Smyslnost je pak vložena do kolekcí spodního prádla a má svůj konkrétní význam – každá žena, i naprostá pohodářka s noblesou a ležérností, je pod celkem obyčejnou slupkou sexy dračice v jemném, krajkovém prádle.

Všude, kde se podíváš

Aktuálně má značka více než sedmdesát prodejen a to v třiceti zemích celého světa. Výjimkou nejsou ani Japonsko a USA, kde zejména působí její sesterské společnosti. Snoubení výše uvedených faktorů vydělává značce roční obrat několika miliónů eur.

Single content advertisement bottom
Filed in
Related posts
Your comment?
Leave a Reply